4/04/2009

79. Εικαστικά (γ’)


Εικαστικά (γ’)


Επειδή τώρα τελευταία η όρεξη για γράψιμο έχει πάει περίπατο, κι’ ασχολούμαι περισσότερο με την digital-ζωγραφική, είπα να μοιραστώ μαζί σας μερικές από τις τελευταίες μου εικαστικές δημιουργίες από την συλλογή μου στο DeviantArt.

Ειδική σημείωση για τα copyrights:
Τα έργα μου τα δίνω ελεύθερα στο διαδίκτυο. Επιτρέπω την ελεύθερη τους αναδιανομή, επεξεργασία και χρήση, με οποιοδήποτε μέσο ή τρόπο.


[Κάντε κλικ με το ποντίκι σας επάνω στις εικόνες για μεγαλύτερη προβολή]








—ΤΕΛΟΣ—


Όποιος θέλει, μπορεί να αφήσει το σχόλιό του· με σεβασμό στον εαυτό του και στον συνάνθρωπό του. Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το κείμενό μου.

7 σχόλια:

Nikos Lioliopoulos είπε...

Πολυ καλη η επάνω
whays your facking problem man!

George Tsitiridis είπε...

ta panda iperoxa skitsa sou..
ta latrevo...
kapote tha kanoume ekthesi...
sindoma

Ναυτίλος είπε...

Nikos.Lioliopoulos:

Indeed... What’s my fucking problem?... :-P


Πισωγλέντιε:

Στα έχω από καιρό μαζεμένα σ’ ένα CD. Το θέμα είναι πώς θα μπορέσω να στα στείλω;...

George Tsitiridis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ναυτίλος είπε...

Πισωγλέντιε:

Καλέ μου φίλε, σημείωσα την διεύθυνσή σου. Το σχόλιό σου το διέγραψα για να μην μένει έτσι αναρτημένη η διεύθυνσή σου στο διαδίκτυο και πέσει σε τίποτα κακόβουλα χέρια. Επέτρεψέ μου να σε συμβουλεύσω άλλη φορά τέτοια δεδομένα να τα στέλνεις με e-mail. Θα σου ταχυδρομήσω το CD σύντομα. Να περνάς καλά. :-)

George Tsitiridis είπε...

kale siga
ti tha tin kanane tin dieftinsi mou??

sinidita tin evala...

revqueer είπε...

Η εν λόγω έκθεση να έρθει και Αθήνα πλιζ.