8/07/2009

86. Πούστρο-blog...


Πούστρο-blog...


Τον τελευταίο καιρό, ενώ με απασχολούν –όπως συνήθως– πολλά θέματα για τα οποία θα ήθελα παρά πολλά να πω, δεν νιώθω την όρεξη να κάτσω και να τα βάλω σε μια τάξη και να τα γράψω.

Έχει και καιρό που πραγματικά αμφισβητώ την νοημοσύνη μου και το κατά πόσον είμαι σώφρον. Νιώθω πως ζω σε μια διάσταση για την οποία δεν είμαι προγραμματισμένος να ζω. Ή ζω περικυκλωμένος από τρελούς, ή εγώ είμαι ο τρελός κι’ όλοι οι υπόλοιποι οι σώφρονες... Αλλά αν εγώ είμαι ο σώφρον, γιατί πρέπει να ζω υπό την σκιά των αφρόνων;

Σκέφτομαι πολύ καιρό τώρα να σβήσω το blog και να τα παρατήσω. Δεν βλέπω να βρίσκω άτομα που να έχουμε κοινές βάσεις λογικής με τους οποίους να μπορώ να πω μια λογική κουβέντα. Από την άλλη, κάποιος μου σφύριξε πρόσφατα πως είμαι πούστρο-blog... και αφού μου έχει μπει η ετικέτα, δεν έχει νόημα να το παιδεύω, λέει, γιατί απλούστατα από την στιγμή που είμαι μια τρελαδέρφο, κανείς δεν με παίρνει στα σοβαρά...

Οπότε, προς το παρόν περνάω τον καιρό μου με ζωγραφίζοντας απραγματοποίητες σαρκικές φαντασιώσεις... Την τελευταία την παρουσιάζω εδώ για να δικαιολογήσω και τον χαρακτηρισμό μου ως πουστρο-blog.

Καλό καλοκαίρι, και καλό κουράγιο γι’ αυτούς που ακόμη αντέχουν να μιλάνε σ’ έναν κόσμο που διαλέγει να ζει την εφήμερη αυτοπραγματομένη κόλαση απ’ το να οραματιστεί και να πιστέψει σε κάτι ουτοπικό(;)...

—ΤΕΛΟΣ—


Όποιος θέλει, μπορεί να αφήσει το σχόλιό του· με σεβασμό στον εαυτό του και στον συνάνθρωπό του. Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το κείμενό μου.

10 σχόλια:

Το Λαγωνικό είπε...

Έλα, δεν θέλουμε ηττοπάθειες τώρα.
Εφόσον είμαστε όλοι μας μοναδικοί-διαφορετικοί, λογικό είναι να μην βρίσκεις άτομα "που να έχετε κοινές βάσεις λογικής με τους οποίους να μπορείς να πεις μια λογική κουβέντα" τόσο εύκολα όσο θα νόμιζες.

Α! και μην πιέζεις τον εαυτό σου να γράψει. Θα το κάνεις από μόνος σου όταν οι σκέψεις και οι λέξεις μπουν από μόνες τους στη σειρά τους.

Όσο για το σχόλιο περί "πούστρο-blog" γράφτο στα @ρχίδι@ σου. Το ποιός σε διαβάζει και τι σκέφτεται για αυτά που γράφεις, ούτε μπορείς να το φανταστείς. Γιαυτό μην ψαρώνεις.

Greekstories είπε...

Συμφωνω απολυτα με το Λαγωνικο. Μην ακουω ηττοπαθειες και μαλακιες. Το μπλοκ σου υπηρξε και ειναι ακομα για μενα φαρος και ειμαι σιγουρος και για πολλους.
Να κανεις διακοπες, να ηρεμησεις και να ξεχαστεις και να' ρθεις πισω δριμυτερος.
Φιλια

S G είπε...

Μου φαίνεται ανούσιο να σταματήσεις να γράφεις επειδή κάποιος κριτίκαρε απολίτιστα την διαφορετικότητα σου.

Περαστικός είπε...

Να μην το κλείσεις το «πουστρο-μπλογκ» :) Μην πιέζεσαι, χαλάρωσε. Εξάλλου, ακόμη και οι εθνάρχες/τρελάρχες έχουν αναγνωρίσει ότι ζούμε σε ένα απέραντο φρενοκομείο.

Ephemeron είπε...

Νομιζω οτι το πούστρο-blog ειναι πολυ καλυτερο απο το χαζό-blog.
Να εισαι καλά!!!

SK είπε...

Πολλοί σε διαβάζουμε και σε εκτιμούμε. Μην τα παρατάς!

George Tsitiridis είπε...

pou xathikes kalo moy?
kai simera elega na steilo e mail
kai tsoup na mia nea anartisi...

to poustro ... einai mia tampela..
then einai kati kako...
i tampela poustis
an tin apodexese exei kalos
o poustis then einai mono afto
mporei na einai eksipnos
na paizei piano
na einai psilos
aristeros
deksios vlakas..
eisai kati poli parapano...
kai alli fora se eixan piasei afta
asta kai piase kati allo
kalo kavlokairi

monaxikotita είπε...

egw pou tora anakalipsa to blog sou? an to kliseis ti tha kanw ?

Iparxei ena ligo prosvlitiko sinthima pano se ena tixo tis leukosias pou leei
" eimaste polles kai eimaste trelles "

min to klisis. tha ligostepsoume kai sto telos tha xathoume...

Ταξιδιάρικο Πουλί είπε...

Α! δε θέλω κατάθλιψη και μαυρίλα! Τι έχεις άθει τον τελευταίο καιρό? Για ανασυγκροτήσου σε παρακαλώ! Δεν έχεις ακούσει την ιστορία με τα βατράχια? Έβαλαν κάποτε κάποιοι ένα στοίχημα ότι κανένα βατράχι δε μπορεί να ανέβει ένα στύλο 100 μέτρων. Στον αγώνα δήλωσαν συμμετοχή 500 βατράχια και ξεκίνησαν με ένα πλήθος από κάτω να φωνάζει "Είναι πολύ ψηλά! Πού πάτε? Θα σκοτωθείτε! Κατεβείτε αμέσως" κλπ. κλπ. Τα βατράχια πραγματικά έπεφταν σωρηδόν. Όμως ένα βατράχι συνέχιζε ακάθεκτο και τελικά τερμάτισε αφήνοντας το πλήθος άφωνο. Όταν το περικύκλωσαν επεφημώντας το αποδείχτηκε ότι το βατράχι ήταν κουφό και δεν άκουγε τίποτα από ό,τι λεγόταν. Είχε το στόχο του μπροστά και πήγαινε. Κλείσε τα αυτιά και τα μάτια σου στις μ*λ*κίες και προχώρα! Έχουν δίκιο οι άλλοι:ξεκουράσου και όλα θα πάνε καλά!

Ναυτίλος είπε...

@ Λαγωνικό:

Έχεις δίκιο πως πιέζομαι ώρες-ώρες μόνος μου και αυτό-στρεσάρομαι. Πρέπει να κατεβάσω λίγο ταχύτητα.


@ GreekStories:

Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είσαι κούκλος. :-)


@ Space Dementia:

Δεν είν’ αυτό που με χάλασε, αλλά η όλη απαξίωση επειδή κάποιος είναι gay, πρέπει ντε και καλά να είναι και «τρελή», οπότε δεν διαβάζουνε αυτά που λέει και τα καταδικάζουν ερήμην... Τεσπα, άσ’ τους να κουρεύονται.


@ Περαστικός:

Αυτό το φρενοκομείο, το κουμαντάρει κανείς, ή είναι αυτοδιοικούμενο;


@ KS:

Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια.


@ SK:

Δεν τα παρατάω, απλά ώρες-ώρες με πιάνει το παιδιάστικο.


@ Pisoglentis:

Πουστιά μας, μαγκιά μας, έ γλύκα;


@ Monaxikotita:

Καλώς μας βρήκες αγαπητέ, πέρνα και δες και τα παλιά Posts. Εύχομαι να βρείς κάτι ενδιαφέρον.


@ Άσπρο Καναρίνι:

Αυτό θα κάνω. Δεν ακούω κουβέντα. Εδώ θα είμαι. :-)