11/14/2009

91. Υπάρχουν Και Καλές Μέρες...


Υπάρχουν Και Καλές Μέρες...


Σήμερα:


  • Είχα ρεπό μετά από πολλές ημέρες συνεχόμενης δουλειάς (για κάνα δίμηνο θα είμαι πάλι στην γνώριμη εργασία μου ως υπάλληλος-μπαλαντέρ).
  • Ξύπνησα στις δέκα, έφαγα πρωινό και ήπια καφέ στο κρεβάτι παρέα με το laptop σουλατσάροντας στον πρωινό κόσμο mIRC· μόνο τέσσερις e-χυλόπιτες.
  • Πήγα στον γιατρό. Τελικά δεν είναι ωτίτιδα, αλλά ερεθισμός στον λαιμό που χτυπάει στο αυτί· οι παστίλιες, όντως, βοήθησαν.
  • Έκανα ψώνια. Πήγα στον μανάβη και ψώνισα ένα σωρό φρούτα και λαχανικά.
  • Περπάτησα και έκανα βόλτα μέσα στην Ξάνθη, που παρά τα έργα στο κέντρο, εξακολουθεί να μ’ αρέσει και να την αγαπώ.
  • Γύρισα σπίτι και έκανα ένα πολύ-πολύ καυτό ντους για να χαλαρώσω. Να αναδειχθεί και το νέο μου κούρεμα που έκανα χθες. Ξυρίστηκα και μετά από μία βδομάδα οξείας τεμπελίτιδας.
  • Έμαθα πως ένα άρθρο μου δημοσιεύτηκε σε τοπική εφημερίδα. Άλλο ένα κείμενό μου άνοιξε φτερά...
  • Για μεσημεριανό έκανα την πιο γαμάτη σαλάτα: Μαρούλι-ρόκα, με ντροματίνια, κασέρι τριμμένο, καλαμπόκι, και σπιτική σος: μαγιονέζα, λεμόνι, βαλσάμικο και κέτσαπ (γούστα είναι αυτά). Όχι μόνο χόρτασα, αλλά πρήστηκα κι’ από πάνω.
  • Είδα στην τηλεόραση το «Κωνσταντίνου κι’ Ελένης», καπάκι, το «Καφέ της Χαράς» και μόλις άρχισε η κατ... η Τατιάνα, το χαμήλωσα και χουζούρεψα καμιά ωρίτσα.
  • Όταν σηκώθηκα, έβαλα ξύλα στην μασίνα που είχε μαζέψει κάρβουνα και σύντομα το σπίτι ζεστάθηκε αρκετά. Έκανα φρέσκο καφέ και γέλασα με «Ράδιο Αρβύλα».
  • Οι φίλοι μου ήθελαν βόλτα. Με μάζεψαν στις επτά τ’ απόγευμα και πήγαμε βόλτα στην Κομοτηνή. Παίξαμε τρεις παρτίδες Μπόουλινγκ και κέρδισα τους δύο από τους τρεις γύρους —Πρώτη φορά!! Συνεχώς κάναμε πλάκες αναμεταξύ μας και γελάγαμε συνέχεια.
  • Στις Εννιάμιση γυρίσαμε σπίτι. Ο φίλος μου, που με ξέρει πολύ καλά, μου έκανε έκπληξη: Βρήκε και νοίκιασε όλο τον δωδέκατο κύκλο των Simpsons. Πήραμε σουβλάκια (καλαμάκια Αθηναϊηστή) και είδαμε σερί τα πρώτα έξι επεισόδια, και στην κυριολεξία δακρύσαμε από τα γέλια.
  • Το βράδυ, μετά από μία γεμάτη ημέρα, έκατσα στο κρεβάτι μου, πήρα το laptop μου και έκανα post στο blog μου.

[ Ναυτίλος του Διαδικτύου ]


Είναι ωραίο να είσαι υγιής, να μην πεινάς, να μην κρυώνεις, και το κυριότερο, να έχεις φίλους που αγαπάς και σ’ αγαπούν... Η ζωή, συνήθως είναι σκληρή και γεμάτη προβλήματα...

Αλλά έχει και τις καλές της μέρες...


—ΤΕΛΟΣ—


Όποιος θέλει, μπορεί να αφήσει το σχόλιό του· με σεβασμό στον εαυτό του και στον συνάνθρωπό του. Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το κείμενό μου.

8 σχόλια:

Elementstv είπε...

Αν και θα ηθελα περισσοτερο διαβασμα, και οχι τοσο τηλεοραση, μπορω να πω οτι ειχες μια πολυ ομορφη και γεματη μερα!
Βεβαια και οι μερες δουλειας δεν ειναι παντα ασχημες διοτι δινουν ενδιαφερον στη ζωη!

Greek Rider είπε...

Πάντα τέτοια!!

Elementstv είπε...

A και επειδη το ξεχασα, συγχαρητηρια και για το κειμενο σου στην εφημεριδα, αν μπορεις ποσταρε το να το διαβασουμε!

SK είπε...

Μια χαρά. Νά'σαι πάντα καλά!

Ephemeron είπε...

Μερα γεματη χαρα!!!
:)

gay super hero είπε...

όμορφο ποστ:-)

George Tsitiridis είπε...

καμια παρτουζα δεν έκανες???

θα ήταν σαν διαφήμιση αν το γύρναγες σε ταινία

πέμπτη εποχή είπε...

Ειναι κατι φορές που τα απλά καθημερινά πράγματα προσδίδουν στη ζωή ομορφιά. Έτσι. Χωρίς ιδιαιτερο λόγο. Ένα καλό φαγητό, μια καλή παρέα, ενα κειμενο που μας αρεσε.
Να περνας παντα όμορφα